بس کن...
دیگر دل دل کردن بس است
دیگر دل به دل دادن هم بس است
چند بار ضربه تورا کفایت است؟؟؟
چندمین افتادنت را نظارگر باشم تو را بس است؟؟؟
دل من ...بس است
گاهی تو را آه و نفرینم آید...
گاهی ثنا و ستایشت...
نفرینت از برای فصل عشق
و
وستایشت از برای عشق
کمی بایست...دل به دل سپردن دیگر تو رابس است
دیگر دل به دل دادن هم بس است
چند بار ضربه تورا کفایت است؟؟؟
چندمین افتادنت را نظارگر باشم تو را بس است؟؟؟
دل من ...بس است
گاهی تو را آه و نفرینم آید...
گاهی ثنا و ستایشت...
نفرینت از برای فصل عشق
و
وستایشت از برای عشق
کمی بایست...دل به دل سپردن دیگر تو رابس است
+ نوشته شده در یکشنبه هشتم دی ۱۳۹۲ ساعت 22:12 توسط
|
اللّهُمَّ