
من میگم: اصلا زن باید ترسو باشه
هی تقی به توقی خورد بدوئه بیاد بغل آقاش!
مگه نــــه؟؟؟؟؟!!
دل حرم خداست،در حرم خدا،غيرخدا را راه مده.'امام صادق (ع)'
ازخدا آنكونه بترسيد كه نيازي به عذرخواهي نداشته باشيد.'امام علي(ع)'
معبودا
به بزرگي آنچه داده اي آگاهم كن،تاكوچكي آنچه ندارم ناآرامم نكند
آن سوي دلتنگي ها هميشه"خدايي" هست كه داشتنش جبران همه نداشتن هاست.


حافظ: تـنــم از واسـطــه دوری دلـبــر بـگـداخــــــت. جـانــم از آتــش مـهــر رخ جـانـانــه بسوخت
فروغ فرخزاد: ای شب از رویای تو رنگین شده. سینه از عطر توام سنگین شده

فراموش کردنت کار سختی نیست!!!
کافی است دراز بکشم،چشمهایم را ببندم وبرای همیشه ... بمیرم.
میخواهم درد دل با تو بگویم جایی نمی یابم. اگر جایی شود پیدا تو را تنها نمی یابم. اگر جایی شود پیدا وگر یابم تو را تنها. ز شادی دست و پا گم میکنم خود را نمی یابم.
میدونی قشنگی زندگی چیه؟اینه که شمابی خبرباشی یکی به خاطرشماباخدارازونیازمی کنه.
دستانت را دربرابرم مشت میکنی ومیپرسی،گل یاپوچ؟در دلم میگویم فقط دستانت
ای کاش تمام هفته یادت بودم
بیگانه زخویش وآشنایت بودم
حیف است فقط جمعه تورایادکنم
ای کاش همیشه همصدایت بودم
"یامهدی صاحب زمان"

يادم كن آندم كه خداوند راتلاوت ميكني شايد به صداقت قلب پاكت من نيز اجابت شوم.
برای تــــــو
برای چشمهایتــــــــ
برای مـــن
برای دردهایمــــ
برای مـــا
برای این همه تنهـــــــایی
ای کاش خــــــــــــدا کاری بکند
میگن باهرکی دوست بشی شکل وفرم اون رومیگیری,
فکرشوبکن اگه باخدادوست بشی چه زیباشکل میگیری
روزهایتان پرازیادخدا
