say

تو خود بگو...!!


سرزمیــن "نگـــــــاهت" را...


روی کــــدامین گسل بنا کرده ای؟!!


که..


اینگونه...


شــــــب و روز" دلــــــم "در حال لرزیدن است...!!!


.


.دلم تنگـ می شـود گاهـی




برای ِ . ..




یك « دوستت دارم » ِ سـاده !


دو « فنجـان قهــوه ی داغ »


.


.


دلم ساعتی میخواهد ...که مانده باشد ..!!!روی ساعتهای " با تو بودن " ....!!


.


.


فـقـط 



"تـویی "که از



لـب مـن شعـر



میشوی...!!!



هـرکسـی لایق غـزل 



عـاشقـانه نیسـت...!!

حرف های در گوشی

من میگم: اصلا زن باید ترسو باشه
هی تقی به توقی خورد بدوئه بیاد بغل آقاش!
مگه نــــه؟؟؟؟؟!!

دل حرم خداست،در حرم خدا،غيرخدا را راه مده.'امام صادق (ع)'

ازخدا آنكونه بترسيد كه نيازي به عذرخواهي نداشته باشيد.'امام علي(ع)'

معبودا

به بزرگي آنچه داده اي آگاهم كن،تاكوچكي آنچه ندارم ناآرامم نكند

آن سوي دلتنگي ها هميشه"خدايي" هست كه داشتنش جبران همه نداشتن هاست.

 حافظ: تـنــم از واسـطــه دوری دلـبــر بـگـداخــــــت. جـانــم از آتــش مـهــر رخ جـانـانــه بسوخت
فروغ فرخزاد: ای شب از رویای تو رنگین شده. سینه از عطر توام سنگین شده

فراموش کردنت کار سختی نیست!!!
کافی است دراز بکشم،چشمهایم را ببندم وبرای همیشه ... بمیرم.

 

میخواهم درد دل با تو بگویم جایی نمی یابم. اگر جایی شود پیدا تو را تنها نمی یابم. اگر جایی شود پیدا وگر یابم تو را تنها. ز شادی دست و پا گم میکنم خود را نمی یابم.

 

میدونی قشنگی زندگی چیه؟اینه که شمابی خبرباشی یکی به خاطرشماباخدارازونیازمی کنه.

 

دستانت را دربرابرم مشت میکنی ومیپرسی،گل یاپوچ؟در دلم میگویم فقط دستانت

 

ای کاش تمام هفته یادت بودم
بیگانه زخویش وآشنایت بودم
حیف است فقط جمعه تورایادکنم
ای کاش همیشه همصدایت بودم
"یامهدی صاحب زمان"

 

 

يادم كن آندم كه خداوند راتلاوت ميكني شايد به صداقت قلب پاكت من نيز اجابت شوم.

برای تــــــو
برای چشمهایتــــــــ
برای مـــن
برای دردهایمــــ
برای مـــا
برای این همه تنهـــــــایی
ای کاش خــــــــــــدا کاری بکند

میگن باهرکی دوست بشی شکل وفرم اون رومیگیری,
فکرشوبکن اگه باخدادوست بشی چه زیباشکل میگیری
روزهایتان پرازیادخدا

 

 

خوابيده بودم.كابوس ميديدم. ازخواب بلند شدم تا به اغوشت بناه ببرم!افسوس...يادم رفته بود كه ازنبودنت به خواب بناه برده بودم

دل نوشته

دو چيز بهترينند:
گريستن از سر شوق و خنديدن از ته دل
اميدوارم هر دوش مال شما باشه!

 

هرچه زيباست مرايادتو مي اندازد
دل كه شيداست مرایادتومي اندازد
هرزمان نغمه عشق است كه من ميشنوم
ازتوگوياست مرایادتومي اندازد

  

کاش کسی میفهمید وقت "دلتنگی" وزن یک "آه" چقدرسنگین است...

 

گاهی خداآنقدرصدایت رادوست داردکه سکوت میکند تاتوبارهابگویی
"خدای من"

 

تنهايى يعنى :
ذهنم پر از تو و خالى از ديگران،اما كنارم خالى از تو و پر از ديگران است.

 

بارهاميتونستم مچت روبگيرم اما دستت رو محکم ترگرفتم!

 

 

باران ميبارد به حرمت کداممان، نميدانم!من همين قدر ميدانم باران صداى پای اجابت است و خدا با همه جبروتش دارد ناز ميخرد نياز کن...

دلتنگم

 

هر آنچه خواهی از من بخواه، صبر مخواه

که صبر ، راه درازی به مرگ پيوسته ست!

تو آرزوی بلندی و، دست من کوتاه....

دلتنگ که شدی پیش من بیا کمی غصه هست ... با هم می خوریم!

 

از ساعت متنفرم !

این اختراع غریب بشر که مدام ،

جای خالی حضورت را به رخ دلتنگی یادم می کشد!!

 

همه شب صورت خود را ، رو به خدا خواهم كرد

از خدا خواهش دیدار تو را خواهم كرد

تا كه جان دارم و بر سینه نفس می اید

برتو وعشق تو ای یاروفا خواهم كرد

نفس نمیکشد هوا،قدم نمیزند زمین،سکوت میکند غزل،بدون تو یعنی همین...

 

خنده هات رو به همه بده ولی لبخندت رو به یه نفر عشقت رو به همه بده ولی وجودتو به یه نفر!
بذار همه عاشقت باشن ولی خودت عاشق یه نفر باش!

 

بعدا وقتی خورشید غروب می کنه دیگه دلم نمی گیره؛آخه می دونم که طلوع دوبارش با نوره گرم قلبت همراهه و دوباره دست مهربونت رو روی سرم حس می کنم