مگسي را كشتم:
مگسي را كشتم:
نه به اين جرم كه حيوان پليدي است ، بد است
و نه چون درصد سودش به ضرر يك به صد است
.
طفل معصوم به دور سر من مي چرخيد
به خيالش قندم
يا كه چون اغذيه مشهورش
تا به آن حد گندم
.
اي دو صد نور به قبرش بارد
مگس خوبي بود
من به اين جرم كه از ياد تو بيرونم كرد
مگسي را كشتم
حسين پناهي
نه به اين جرم كه حيوان پليدي است ، بد است
و نه چون درصد سودش به ضرر يك به صد است
.
طفل معصوم به دور سر من مي چرخيد
به خيالش قندم
يا كه چون اغذيه مشهورش
تا به آن حد گندم
.
اي دو صد نور به قبرش بارد
مگس خوبي بود
من به اين جرم كه از ياد تو بيرونم كرد
مگسي را كشتم
حسين پناهي
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و سوم مرداد ۱۳۹۱ ساعت 15:46 توسط
|
اللّهُمَّ