نفس نمیکشد هوا،قدم نمیزند زمین،سکوت میکند غزل،بدون تو یعنی همین...
خنده هات رو به همه بده ولی لبخندت رو به یه نفر عشقت رو به همه بده ولی وجودتو به یه نفر!
بذار همه عاشقت باشن ولی خودت عاشق یه نفر باش!
بعدا وقتی خورشید غروب می کنه دیگه دلم نمی گیره؛آخه می دونم که طلوع دوبارش با نوره گرم قلبت همراهه و دوباره دست مهربونت رو روی سرم حس می کنم
+ نوشته شده در شنبه دوم اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 23:25 توسط
|
اللّهُمَّ